ducmarek

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot
Hallottad, miket mondott az Egyesült Államok 44. elnöke?

Azt mondta vesztes ellenfelére, hogy McCain egy hős. És beiktatása előtt bankettet adott a tiszteletére.

Így néz ki egy államférfi. Egy politikus mindig tudja, hogy tisztelni kell az ellenfelét. Egy hőst  mégiscsak értékesebb legyőzni, mint egy hazudozó senkit. Mert azt egy másik senki is könnyedén legyőzheti. Ehhez nem kell politkusnak lenni. Nem mindegy, milyen a mérce, mert ezáltal méretsz meg te is.

Ez az, amit Obama tud. 

Idézzünk még valamit. "Válság közepén vagyunk, de tudjuk, hogy a nagyság sohasem adott: ki kell érdemelni."

Nem azt mondta ellenfelére, hogy idegbeteg, és nem dobálta sárral. Nem azt mondta, hogy én vagyok a jó, aki a gonosszal szemben áll. Arról sem beszélt, hogy aki nem ért vele egyet, az a nemzet ellensége. Ilyenekről Barack Hussein Obama nem beszélt.

"Csak abban hihetünk, hogy a régi gyűlöleteknek egyszer csak végük lesz - ezt is ez a 48 éves afro-amerikai férfi mondta. "S bár a kihívások lehet, hogy újak, az értékek, melyektől a sikerünk függ - munka, őszinteség, bátorság, fair play, tolerancia, lojalitás és patriotizmus - azok mind régiek."

Ezzel szemben mit hallunk itthon az ellenzék vezérétől? Egy volt miniszterelnöktől? "Hazug emberrel és sánta kutyával az vitatkozik, akinek elment a józan esze." "A kiégett, gyáva magyarázkodók mindig is rossz irányba vitték az országot, a kiagyalt ideológiáikkal, elvont elméletekkel, pesszimizmusukkal, mérhetetlen patópáli tunyaságukkal."

Ezeknek a beszédeknek mi közük van a fair play-hez, az őszinteséghez és a lojalitáshoz? 


0
8 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 60 komment érkezett ()

1. kava
2009. 01. 20. 23:52

Ez itt kérem Közép-Európa. Ittend másképp mennek a dógok.

:(

2. Armida
2009. 01. 20. 23:53

Igen-igen, harcolni tisztességesen igazán csak a nagyok tudnak. :)

3. trixi
2009. 01. 20. 23:54

Tökéletesen igazad van!
Nagyon jó írás! 5*

4. stogie
2009. 01. 21. 0:03

Sajnos jogos a kritika,morszagon a politikai kultura
rendkivul alacsony fokon all.Az orban magatartasa onzo
politikusra vall akinek a sajat szemelye az orszag erdekei
elott van,volt mar ilyen a magyar tortenelemben,hogy az
egyik magyar sereg nezte,hogy a masik,hogy verzik el a
csatateren.Magyarorszag jelenlegi problemainak is egy
reszet ennek lehet koszonni szerintem.
Ilyen hozzaallas mint amit viktor csinal az usaban vagy
mas nyugati orrszagokban elkepzelhetetlen.

5. ANAKIN
2009. 01. 21. 0:25

Sajnos Magyarország nem USA.A mi ellenzéki vezérünk kormány megbuktatásán töri a fejét, esze ágában sincs összefogni a válság kezelése érdkébe. Az a ember érzese,hogy fogalma sincs hogy lehetne a válságot kezelni ,mivel beszédei csak gyalázkodast és öndicséretet tartalmaz.holott a válságé ők ugyanolyan felelőssek mint a kormány. OV soha sem fog felnőni OBAMA szintjére,mert neki a hatalom az ország tönkretétele mellet is a legfontosab,és a hazugságaira vevő a tisztelt polgárság.

6. ejmiakő
2009. 01. 21. 0:27

Ez az. McCain lehet, hogy hős. Gyurcsány meg nem. A gyurcsányfélékkel tisztességes dolog nem egy asztalhoz ülni.
Ez is különbség az USA-hoz képest.
A hajléktalanok számában azonban már talán utólértük őket.

7. Hmmmm
2009. 01. 21. 1:08

6-ra

az USA meg téged vetne ki magából
ez a különbség:)))

8. kopacsi
2009. 01. 21. 5:33

Na most képzeljétek, egy ilyen ejmiakő szólit fel engem, hogy változtassak nevet. Még annyit sem tud, hogy egy nevet illik nagybetüvel kezdeni. Mint pl. Gyurcsány Ferenc, Magyarország demokratikusan megválaszott miniszterelnökét.

9. intruder
2009. 01. 21. 5:43

már bocsánat!
ovm-et és obamát egy oldalon említeni?
a ringben sem eresztenek össze egy pehelysúlyut egy nehézsúlyuval!

(bocsi, kopácsi, csak a gyorsaság kedvéért - meg egy megszokott hülye stílus miatt, amit a chatelés közben szdtem fel - írok mindent kisbetűvel, nem illetlenségből)

10. árpapa
2009. 01. 21. 6:24

Gratulálok az írásodhoz, ez a különbség sajnos.
Szoktam második világháborús német katonákat imádókkal vitatkozni, ha annyira szuper volt az a had, akkor vajon aki legyőzte, nem nagy dicsőség - e neki? Nem lehet őket meggyőzni, olyanok mint a nagyvezírük!

11. guga
2009. 01. 21. 6:34

Ducmarek! Nekünk is végig kell járni a ranglétrát.
Nálunk most következik észak és dél :)))

Ezt se felejtsd ki, mert hogy az usa most itt tart, annak is meg kellett történnie.

12. guga
2009. 01. 21. 6:35

Nálunk Gyurcsány akkor lesz hős, ha kap egy gerincet valamelyik hódolójától, vagy ha szabadlábon lesz majd 2050 tájékán :))

13. guga
2009. 01. 21. 6:49

Ilyet is mondott Obama!

a közpénzek kiadásáért felelősöket elszámoltatjuk: okosan, nyilvánosság előtt költsenek, hagyjanak fel a rossz szokásokkal, hogy a bizalmat helyre tudjuk állítani nép és kormány között.

14. guga
2009. 01. 21. 6:53

Hja, az usában a fekete fehér ellentétet ki ne felejtsük, meg a rabszolgatartást.

15. ducmarek
2009. 01. 21. 7:34

A politikai kultúrán van a hangsúly. Ezt a kormányt megválasztották, nem véres harcokkal szerezte meg a vezetés jogát. Felhatalmazták, ezért minden körülmények között kutya kötelessége a mindenkori ellenzéknek leülni egy asztalhoz tárgyalni, konzultálni (különösen, ha meghívást kap!) a miniszterelnökkel. Alapvető viselkedési szabályokat nem szabadna áthágni, különösen nem hiúsági okok miatt, mert valamikor valaki elvesztett egy csatát. Ilyen politizálással, hogy teszi hitelessé azt, hogy az ország jövője valóban érdekli?!
McCain kijelentette, hogy megválasztása pillanatától Obama az ő miniszterelnöke is, és híveit is hasonló gondolkodásra szólította föl. Az ország érdekében.

16. guga
2009. 01. 21. 7:47

A politikai kúltúrának az is része, hogy választásra nem hamisítunk adatokat, hogy mindenképpen nyerjünk, majd nem nevezzük az országot kurvaországnak.
S az is nagyon fontos eleme a demokráciának, hogy nem lopjuk el talicskaszámra a közpénzt.
Obama például nem mondott, olyat, hogy akinek nem tetszik, el lehet innen menni.

Na majd, ha gyurcsány is lesz, olyan tökös gyerek, mint Obama, akkor lesz miről beszélni.
Meglátásom szerint az egész politikai garnitúra cserére szorul, mert eléggé penészes.

17. guga
2009. 01. 21. 7:49

Az európai politikai kúltúrának az is része, hogy a belgiumi kormány felajánlotta a lemondását, mivel nem élvezték a lakosság bizalmát.
Nálunk ez úgy működik, hogy pénz nem számít, csak nehogy jöjjön orbán.

Paff.

18. nonsense
2009. 01. 21. 8:42

Ducmarek, teljesen egyetértek az írtakkal. Ez már a választások alatt is jól látszott, hogy egy profi nem megosztja, hanem egyesíteni akarja - éppen a saját érdekében - a nemzetét.
Íme: nonsense.nolblog.hu/archives/2008/11/06/Miert_mi_miert_nem/
S nem utolsó sorban: nincs politikai kultúránk és nincsenek kultúrált politikusaink.

19. Armida
2009. 01. 21. 8:43

Az európai politikai kultúrának a szavazás is része és aki még ezzel a lehetesőggel, soha nem élt, pedig megtehette volna, az nagyon maradjon csendben.

20. szentpeter
2009. 01. 21. 10:12

McCain nem volt hős...

Első éles bevetése Vietnamban volt. Anyahajóról felszállva gyárakat kellett bombáznia. Később azt mondta, hogy idióta parancsokat teljesítettetek, mert a célpontokat rosszul választották ki, csomószor ugyanoda kellett bombát szórnia ahol már mindent letaroltak. 1967 júliusában jött a második halál-közeli élmény: az anyahajón baleset történt, tűz ütött ki és felrobbant egy bomba. 134 amerikai katona vesztette életét a katasztrófában, McCain is megsérült, két repesz fúródott a lábába. Két nappal a baleset után azt nyilatkozta egy lapnak, hogy látva egyetlen bomba pusztítását, már nem biztos benne, hogy ilyeneket akar szórni Észak-Vietnamra.

21. ejmiakő
2009. 01. 21. 10:29

kopácsi, már megint szégyent hozol édesapád nevére, hogy a jelenlegi állapotokat demokráciának nevezed. GyF nevét még nagyon kicsi betükkel se szívesen írom le, hiszen többet árt a baloldalnak, mint a tatárjárás Magyarországnak. De ne vedd észre, támogassad csak az uzsoratőke jelenlegi helytartóját. Biztos tudod, miért teszed.

22. szentpeter
2009. 01. 21. 10:44

15. ducmarek
2009. 01. 21. 7:34

Politikai kultura.. ezek szerint ez sem egyértelmű ebben a kurva országban...

23. guga
2009. 01. 21. 10:44

Armida! A befizetett adóm feljogosít a véleménynyilvánításra, másrészt kire szavaztam volna?
20 év alatt sikerült leamortizálni az országot és működésképtelenné tenni.
Az rendben, hogy te ezt támogattad, de számomra nem volt választható alternatíva.

Az meg, hogy te elmentél szavazni, lelked rajta, majd miattad sittelik le a választottadat, mert korrupcióba keveredett, stb.
Köztörvényes bűnözökre nem szavazok.

Úgyhogy simán te is csendben maradhatsz, főleg ha a szoclib hordát erősítetted, majd mehetsz hozzájuk beszélőre.

24. Armida
2009. 01. 21. 10:50

Guga: javaslom nézz South Parkot. Ott nagy igazságokat mondanak, miszerint:
...Kyle, hát nem tudtad, hogy a választásokon csak genyákra és redvákra lehet szavazni? Erről szól a választás. ..."
Én szavaztam, véleményem szerint a kevésbé rosszra, te meg nem, szóval.... :D

25. guga
2009. 01. 21. 11:17

Akkor most biztos kivagy a vízből.
Egészségedre.
Ettől még tudok teljes értékű életet élni.
Majd most fogok szavazni.

South Parkot még a gyerekeimnek sem.

26. Armida
2009. 01. 21. 11:24

Szívből örülök hogy legközelebb fogsz szavazni, ez az így kell ezt csinálni! (tollat nem kell vinni, adnak) :D

27. kalimpa
2009. 01. 21. 14:21

kompország,

28. Borszívóügynök
2009. 01. 21. 16:03

guga
2009. 01. 21. 7:47

"A politikai kúltúrának az is része, hogy választásra nem hamisítunk adatokat, hogy mindenképpen nyerjünk..."

Szeretném, ha idéznél (dokumentálva), egy (csak egyetlenegy!!!) hamisított adatot, ami akkoriban nyilvánosságot kapott! Lássuk végre!
Imádom, amikor egyesek - már jóllakott agyevő bogárral a fejükben - hangoztatják a beléjük sulykolt "nagy igazságokat", miközben maguk sem tudják: mit is papagájolnak tulajdonképpen?
Tehát: láthatnánk a medvét!?

29. nagyhenceg
2009. 01. 21. 16:23

Nem fog medvét mutatni neked, borszívó, mert csak egerei vannak. De! 2002-ben, amikor először elvesztette a választásokat, elkezdett újraszámoltatni meg pattogózni. No gratula a legyőzöttől, az néki nem ment. Pedig akkor még nem tutta, hogy majd egyszer lesz a Feri. Azt se tudta, ha csak nem látott a jövőbe, hogy 2005-ben majd a guga Ferije (mert hét hosszú éve az övé is, könyörgöm!) hazudozódni fog. Még csak azt lehetett tudni, hogy OV a választást csúnyán becumizta. És megbukott, mint kormányfő, át kell adnia a helyét másnak. De azóta nem óhajtja átadni, lap nélkül kibicel ma is. A hét év alatt tönkrevágta a polkultúrának azt a részét, amely a megegyezéses, tárgyalásos (divatos szóval konszenzusos) technológiára épül. És nem fog építeni vagy megyegzni akkor sem, ha már a Feritek nem lesz, Ott áll majd egyedül a szobortalapzaton, leshettek rá a mélyből, és nem mondhatjátok, hogy ennek is Gyurcsány az oka. Mit tesztek majd, ha a Feri nem lesz? Orbán bizonyára őt okolja még vagy harminc évig az elmulasztott lehetőségeiért. Nem szánalmas ez kissé, jóurak és hölgyek?

30. kopacsi
2009. 01. 21. 16:30

ejmiakö, nem tudom nálatok mi a szokás, de nálunk egy felnött ember már csak önmagáért felelös, ergo én a magam nevében beszélek. Apámat, aki már nem él, tehát nem lehet megkérdezni töle, hogy miként gondolkodik a viselkedésemről. (bár, gondolom 55 éve elég volt hozzá, hogy megismerhessem gondolat világát és politikai, erkölcsi beállitottságát). Azt viszont bátran állithatom, hogy még akkor is, amikor volt nézeteltérésünk, én nyugodtan kimondhattam azt, amire gondoltam, a legrosszabb eset az volt, hogy egyetértettünk abban, hogy a vitás tágyban nem értünk egyet.

Gyurcsány vice Orbán kérdésben viszont nem lenne vita köztünk. Orbán hatalma alatt még egy meghivott sem kapott Apám az Operába az Oktober 23.-ai emlékünnepségre. 2000-ben igen megcsömörlötten jött vissza Kanadába. Rettenetesen undorodott a megosztás miatt, a "ki velünk, az igazi hazafi, a többi meg nem" cimszó alatti lelki terror miatt, ami Orbán megválasztása után kezdett a Magyar politikában eluralkodni. Ez igen erösen emlékeztette Őt a Rákosi féle terror uralomra. (Vajon miért?)
Mióta Gyurcsány van hatalmon, azóta Apám is Anyám is megkapja a nekik járó tiszteletet. És nekem ez számit. Ha Orbánon múlt volna, Anyámnak még nyugdijja sem lett volna. Szóval ennyit erről. Már ha úriemberi viselkedésről van szó.

31. ducmarek
2009. 01. 21. 16:43

guga, a választási hamisítás több éve tartó paranoia, egy fia bizonyíték nincs. Nem Gyurcsány és Orbán összehasonlításáról van szó, hanem az együttműködés totális hiányáról. Említs nekem egyetlen alkalmat, amikor az ellenzék soraiból bárki gratulált volna a másik táborhoz tartozónak. Sajnos, ez a magatartás komoly hiátusokról tanúskodik, s mindez a vereség elviselhetetlenségéből fakad.
Orbán Medgyessynek adta át a stafétabotot, nem Gyurcsánynak, és már akkor arról beszélt, hogy nem legitim a kormány
szentpeter, a hős jelző kizárólag a választási vereség után tanúsított magatartásnak szól, és annak, hogy ellenfele képes az összefogásra
kalimpa, valóban kompország, de ha már sokan az anyatejjel szívják magukba a gyűlöletet, nem sok remény van a változásra

32. guga
2009. 01. 21. 18:33

2006-os választás, after őszödi beszéd. Elég medvés?
Vagy idézzem a vezír monológját, amit belénk sulykolt?

33. nagyhenceg
2009. 01. 21. 20:54

Majd én idézem. "Két Magyarország van." Ezzel minden rendben volt, kedveseim? Azóta égeti az ország egyik felét, amióta ki tudta magából préselni. Miről beszélünk?

34. evianna
2009. 01. 21. 22:28

guga 23: eddig arra voltált büszke, hogy te "ezeknek" nem adózol.
ezek szerint igen kicsi az az összeg, amelynek alapján jogod van megszólalni.
alighanem csak az ilyen kisstílű beröfögésekre nyújt fedezetet.
vagy arra sem?

35. guga
2009. 01. 22. 6:45

Evianna! Látom kezded levetkőzni a képmutatást és lassan előbújik az igazi éned, csak így tovább :))
1986 óta dolgozom, 1 éve mentem csődbe.
Sajnos a legszebb éveimet a szoci hordának adóztam.

36. Borszívóügynök
2009. 01. 22. 9:10

32. guga
2009. 01. 21. 18:33

"2006-os választás, after őszödi beszéd. Elég medvés?
Vagy idézzem a vezír monológját, amit belénk sulykolt?"

NE BESZÉLJ MELLÉ!!!
Meghamisított ADATOT kértem! Vagy azt írj ide, vagy annak beismerését, hogy nem került a nyilvánasság elé hamisított adat!
Eze setben egy egyszerű bocsánatkéréssel is beérem! Tehát? Hol a medve?

37. guga
2009. 01. 22. 9:28

"Amikor megkérdeztük a köztársasági elnököt, hogy mit kíván tenni az ellen, hogy több alkalommal is meghamisított gazdasági adatokat közöltek vele a Pénzügyminisztériumból, amikor tájékoztatást kért az ország helyzetéről, illetve nem kíván-e felelősségre vonást kezdeményezni, azt mondta, nem; csak egyetlen dolgot tehet, nem kér többé adatokat a Pénzügyminisztériumtól. Tehát Pénzügyminisztérium van, elnök van, parlament létezik, de az egész csupán paraván, mert az elnök maga is úgy tud csak védekezni az antidemokratikus kormányzati működés ellen, hogy nem kér több adatot. Na, ez nem demokrácia, ez csak paraván."

Borszívó! Ha maga a köztársasági elnök nyilatkozik így, akkor kinek kéne bocsánatot kérni?
De majd fogod látni magad is, mikor Gyurcsánynak csak egyetlen mondata lesz: Tisztelt Bíróság :))

38. guga
2009. 01. 22. 9:35

Egyébként semmi másról nem szól a szoclib horda kormányzása, mint a szünet nélküli hazugságokról, nácizásról, fasisztázásról és a fidesz démon erősítéséről.
Így aztán le is járatják magukat végleg, mint anno az mdf, miép, vagy most az szdsz.

Tavaly azt mondták nincs imf szerződés, nem is nyúlnak hozzá a kerethez, az imf nem szól bele a kormányzásba.
Aztán miután már nem tudtak hazudni, mert jött az imf vezér és kiderült miről szól a szerződés, meg ugye nem hogy nem szólnak bele, hanem egyenesen ők diktálnak he-he.
Nos, semmi kétségem affelől, hogy hazugságokból csupán nem lehet válságot kezelni.
Meg afelől sem, hogy erről szólt az elmúlt 6-7 év szoci csoda.
Ködösítés, hamisítás.

Nem nekem kell bocsánatot kérni, az én szerepem mindig ugyanaz lesz, fizessek adót.
Az ő szerepük meg a totális önmegsemmisítés.
Neked meg max. annyi marad, hogy nyeled utánuk a könnyeidet és majd lehet nyomni a posztokat, hogy visszajött orbán.
Ennyit tudnak a szocik, maguknak köszönhetik.

Merugye nincs koaliíciós válság, rá két napra meg se híre, se hamva a koalíciónak.
Miről beszélünk?
Komcsi szellem jó szellem, mindenkit hülyének nézünk.
Meglesz a böjtje.

39. surcouf
2009. 01. 22. 11:15

tiszteletet kódulsz fletónak ? adakozzatok tiszteletben ne akadozzatok.. adjatok jaj a szegény nyomorék kiszes görénynek egy kis tiszteletetet megbecsülést ... legalább annyit amennyi kijár a politikai korrektség alapján ...... .nyihihi.háháháháááá ...

ez a fletó 1 nagyon kakás segg ... ducmarek nemkicsit izraeli vizágyúval se lehetne tisztára mosni a nyelved ehhez kevés nagyon kevés ... de fõ a gesztus ... lehet fényezni persze miazhogy nagyonis lehet ... adjatok adjatok egy kis tiszteletet adjatok a szegény elqúrónak ...

40. Borszívóügynök
2009. 01. 22. 12:43

37. guga
2009. 01. 22. 9:28

"Amikor megkérdeztük a köztársasági elnököt"

NEM! Drága kicsi nehézfelfogású gugám! Nem a köztársasági elnököt kértem, hogy ÍRJON BE IDE EGYETLENEGY(!!!) hamis adatot, ami a nyilvánosság elé került! Téged kértelek erre, és kérlek most is: írj be ide mindösszesen EGYETLENEGY(!!!) ha mis adatot, amit a pü.minisztérium, vagy a kormány a nyilvánosság elé tárt!!!
Úgy látom ezzel szemben, hiogy ti ketten együttvéve sem tudtok egy ilyen meghamisított adatot ide copyzni!
Ennek csak egy oka lehet: AZ, HOGY NEM LÉTEZIK ILYEN MEGHAMISÍTOTT ADAT!!!
Ez esetben kellene lennie a karakán magyar pucádban annyi karakán magyar vérnek, hogy ezt a tényt itt nyilvánosan elismered!
De - úgy tűnik nincs! Vagy - a magyar puca nem is olyan karakán, mint amilyennek láttatni szeretnéd!?

41. menta
2009. 01. 22. 13:23

Kedves Ducmarek, gratulálok.:-)
Nagyon jó írás.
Minden gondolatoddal egyetértek.

42. ducmarek
2009. 01. 22. 14:21

surcouf, lehetőségem lenne, hogy az ilyen alpári bejegyzéseket töröljem, de nem teszem. Éppen azért, mert erről az ostoba, mindenre elszánt zsigeri gyűlöletről beszélek, ami talán életed mozgatórugója.
Kezdem azzal, hogy mutass egyetlen olyan mozzanatát az írásomnak, ami Gyurcsány alkalmasságáról, tökéletes politikai mivoltáról, fedhetetlenségéről, ajnározásáról szól. Ez egy alapvető probléma (nem tudom, hogy műveltség és intellektus híján, vagy csupán diszlexiás problémák miatt) sokan nem tudják értelmezni az olvasott szöveget, és más tartalmat látnak benne, mint amiről szól. Sajnos, a hozzád hasonlók miatt reménytelen ennek az országnak a sorsa.
Ha már tényekről van szó, a KISZ listát archívumokból előkeresheted, esetleg könyvtár, ha találkoztál valaha ezzel az intézménnyel, meglepő névsorra bukkannál.
Csak a gyakori történelemhamisítás miatt.

43. guga
2009. 01. 22. 14:35

Borszívó!
Higgadj le, tartogasd az energiád a kikerülhetetlen és csúfos bukta megemésztésére.
Levezetek neked egy képletet.
Mondjuk belinkelem neked a PM megfelelő oldalát, amiről a köztársasági elnök azt mondta, hogy meghamisították.
El fogod ismerni?
Persze, hogy nem, mert nem tudom bizonyítani.
Viszont te az állítod nincs hamis adat, a köztársasági elnök veled szemben azt állítja, hogy sorozatosan meghamisítják.

Gondolod, hogy majd egy baloldali véleményére adok, amikor a béka segge alá kjerült az ország és az mszp sikerkampányol?
De mondom, ott a nincsen koalíciós válság és aztán valami csoda folytán mégis van.
Nincs imf hitel, aztán nem hívjuk le, szerződés sincs, jól áll az ország, nem szól bele az imf.
Aztán valami hihetetlen csoda folytán kiderül, hogy még a korona is zálogba lett adva, hogy az mszp valahogy túlélje.

Na szóval, ha neked ez rendben van, megérdemled és tartsd is el őket a magad kontójára.
Szerencsére baromi kevesen vagytok már, akik még beveszik ezt a varázspirulát orbánfóbiával ízesítve.

44. ejmiakő
2009. 01. 22. 15:17

Bocsánat kopácsi, eddig azt hittem vélt közösségi érdekek miatt véded GyF-t, s gondolod baloldalinak, nem értettem, hogy ezt csupán önzö kis szempontjaid miatt teszed. Orbánt
- mint a karvalytöke következö lakáját - én nem említettem, jelen pillanatban az az érdekes, hogy a jelenlegi hatalom nem tisztességes. Lehet persze azért védeni, különösen ha egyéni érdekek füzödnek hozzá.
Te foglalkozol állandóan a papád tetteivel nem én, jobb lenne, ha más nevet használnál, már mondtam.

45. guga
2009. 01. 22. 15:17

Juteszembe.
Te honnan tudod, hogy nem hamisítottak adatot?
Mert hiszel Gyurcsánynak?
Nem tűnt még fel, hogy azok vannak kisebbségben, akik hisznek még neki?
A többség már rég egy másik bolygón látná szívesen.
Annyi tartás meg nincs benne, hogy elmenjen a kullacsokkal együtt.
Lásd Belgium, ahol a kormány korrekt módon lemondott, mert nem élvezte a lakosság bizalmát.

46. ejmiakő
2009. 01. 22. 15:19

43. guga
Mondom mondom, rontom bontom, nem baloldaliak. Ne nevezd öket hamisan, mert részt veszel az átverésben.

47. guga
2009. 01. 22. 15:25

Hamut fejemre :)
Akkor jöjjön a klasszikus: minek nevezzelek?
Ha nevén nevezem őket, akkor jöhetek vissza guga2 nicknéven :))

48. ejmiakő
2009. 01. 22. 15:35

Nevezd öket a nevükön. Neolib, tőkelakáj, globalista vagy hasonló. A dolog fontos, mert az átverés része.

49. Borszívóügynök
2009. 01. 22. 15:45

45. guga
2009. 01. 22. 15:17

"Juteszembe.
Te honnan tudod, hogy nem hamisítottak adatot?
Mert hiszel Gyurcsánynak?"

Picinyem! Én neked is hinnék, ha be tudnál ide copyzni EGYETLENEGY(!!!), dokumentáltan MEGHAMISÍTOTT adatot! De nem tudsz!
A mi enyhén, savanykásan ütődött köztársasági elnökünk is (szerinted) azt állította, hogy volt ilyen, de bemutatni ő sem tud, EGYETLENEGY meghamisított adatot sem!
Szerintem ő ilyet sohasem mondott, mivel - lévén egykori alkotmánybíró, azaz jogász - ponrtosan tudja: ha valamit ő állít, azt NEKI illenék - legalábbis valószínűsíteni!
Tehát, hogy - ismételten lemenjek hozzád kisiskolásba - onnan tudom, hogy "nem hamisítottak adatot", hogy az azóta eltelt, nagyjából két esztendő alatt, még SENKI sem tudott bemutatni egy efféle "meghamisított adat" - ot, pedig azóta már több év statisztikái állnak rendelkezésünkre!
És ahogy én a viktoriánus médiákokat ismerem: ha volna ilyen, vagy bármi, amire ráfogható lenne, hogy ilyen: azt nem hagynák, hogy elfelejtsük!
Ám még a hirtévé is hallgat, mint a **** a fűben...
Szóval? Láthatnánk egy meghamisított adatot végre? Olyan magyaroschan: a közepibe nekijje bele!!!

50. guga
2009. 01. 22. 16:33

Egyelőre bármit linkelhetnék, mindennek lehet állítani az ellenkezőjét.
De mondok valamit, semmi sem tart örökké.
2010 után már nem tudnak eltitkolni semmit, várjuk ki a végét, tuti jól fogunk szórakozni.

51. kopacsi
2009. 01. 22. 16:37

ejmiakö, kezdel nagyon unalmas lenni. Apámat eredetileg is Te hoztad föl, mondván, hogy biztos szégyelne engemet, söt volt olyan is, hogy biztos fel is pofozna az aljasságomért. Tehát ez már megint a szokásos ki kezdte, ki válaszolt ár és miért cimü müsör. Nem vagyok meglepödve, mert érveid azok nincsennek, csak ujjal tudsz mutogatni és gyalázkodni. Te feldobzs egy eleve hamis dolgot, amire én érdemben válaszolok, és akkor a hülyeségeid mögé bujsz.

52. menta
2009. 01. 22. 16:39

#-re Kedves Borszívóügynök!:-)
Ha jól értelmezem Guga polgártárs válaszát, akkor egy esetleges 2010-es fidesz győzelem esetén tud csak bemutatni dokumentáltan hamisított adatokat.
Amiket a bemutatás végett a fidesz hamisít meg.
Úgy, mint annál a sosemvolt megfigyelési ügynél, amikor még Dajcs Tompi nagymamájának nevét is "megfigyelték".
Még a Kövér által utólag vett "bizonyíték" is satnya volt a bizonyításhoz.
Ki is mondta évek múlva az LB, hogy nem volt megfigyelési ügy.

53. guga
2009. 01. 22. 16:42

menta! Hamisított cuccokkal a fidesz nehezen mehetne az ügyészségre.

54. menta
2009. 01. 22. 16:49

Na ne viccölj Guga!
Emlékszel még POlt-ra.
Feleségestül a legfőbb ügyészség potentátjai!
Polt nem találta évekig Schlett Csabát, stb.

55. Borszívóügynök
2009. 01. 22. 16:49

52. menta 2009. 01. 22. 16:39

"Ki is mondta évek múlva az LB, hogy nem volt megfigyelési ügy."

Ámde nem úgy ám Kosztolányi Dénes, orbánus honatya - aki annyira szereti a kígyóit, hogy szoci politikusoknak elnevezett egerekkel eteti őket - naszóval a mi drága Kosztink márpedig határozatot hozott az ő parlamenti bizottságában, hogymárpedig Dajcstompika nagynénikéjét IGENIS MEGFIGYELTÉK!!!
És akkó is! És ha nem - akoris! Mer a Legfelsőbb Íróságot is felbérelték a szocik....

Na szóval ez itt off ugyan, csak hogy lássuk: a mi kicsi gugánknak volt kitől tanulni...

56. Borszívóügynök
2009. 01. 22. 16:56

50. guga
2009. 01. 22. 16:33

"Egyelőre bármit linkelhetnék, mindennek lehet állítani az ellenkezőjét.
De mondok valamit, semmi sem tart örökké.
2010 után már nem tudnak eltitkolni semmit, várjuk ki a végét, tuti jól fogunk szórakozni."

Akkor most a fenti kis szösszenetet lefordítanám magyarra:
TEHÁT: NEM TUDSZ LEÍRNI EGYETLENEGY HAMISÍTOTT ADATOT SEM, CSAK IRKÁLSZ BELE A LEVEGŐBE!!! Mert azorbán aszontta! És akkor gugapapagájéknál...!
Vagy - rosszul értettem volna? Nem tanultam meg jól gugául? Nem akarnál segíteni? Mondjuk egy hamisított adattal?
Még nem késő!

57. guga
2009. 01. 22. 17:05

Borszívó! Nem tudom honnan vetted, hogy engem érdekel orbá kirohanásai.
Már nagyon sokszor leírtam, hogy nem vagyok jobboldali.
De tény, hogy a balol...izé neolib lenullázza magát.
Tudod mihez van késő?
A szégyenteljes bukás megállításához, ezeken már semmiféle hitel nem segít.
Nem a levegőbe írkálok, eddig is nekem lett igazam :)

Régóta pöfögöm, hogy napról napra egyre több stikli fog napvilágot látni és mennek sorban a sittre.
2010 után ez halmozottan igaz lesz.

58. Borszívóügynök
2009. 01. 23. 8:50

57. guga 2009. 01. 22. 17:05

Majd kifolyt a szemem, úgy kerestem a szövegedben, azt az egy EGYETLENEGY hamisított adatot, ami napvilágot látott a 2006-os választási kampányban, ámde: nem találtam!
Talán ha segítenél - biztosan csak jól elrejtetted!
Mellesleg: miből gondolod, hogy engem érdekel, hogy majdan egyszer ki fog bukni és ki nem?
Ha még nem vetted volna észre: engem az IGAZSÁG érdekel!
No és az, hogy a jelek szerint BELEHAZUDTÁL A NYILVÁNOSSÁGBA, és ezek után az állításodat sem igazolni nem próbálod, sem beismerni nem vagy hajlandó, hogy tudatosan hazudtál!
Hát ez a magyar virtus? Engem ez inkább egy alattomos, sunyi személyiség tekergődzésére emlékeztet, amikor rajtakapják...de - cáfold meg, ha tudod!
Még mindig nem késő!

"Nem a levegőbe írkálok, eddig is nekem lett igazam :)" irod. Nos miben is?

59. surcouf
2009. 01. 23. 9:53

ahogyan írok az is a véleményem ....

60. jano52
2009. 01. 29. 20:28

Szép gesztus Obamától, hogy ilyet tesz. Azért én nem esnék hasra a nagysága előtt. Ez olyan, mint a késsel-villával evés, meg kell tanulni, és egy idő után már rossz érzésed támad, ha nincs a terítéknél evőeszköz. Másfél évszázada gyakorolják, amit még mi meg sem kóstoltunk. Eddig ez minden volt, csak nem demokrácia, pedig, sokan hittek benne. De hát, mi jó néhány ezer kilométerrel későbbre vagyunk. Szóval, bankett ide, vagy oda, képmutatás ez is. Igaz, jobb, mint hetedik éve azon keseregni, hogy megbuktam. Nekem az, az érzésem, mindannyian megbuktunk. Befogadásból, toleranciából biztosan.

Csak bejelentkezett felhasználók szólhatnak hozzá a bejegyzéshez. Itt lehet bejelentkezni.